Rimba AonaiIndustrial rail type lifting platformOperasinya mudah dan boleh dirancang

  • masa pelepasan:2024-05-07 22:38:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:333
  • Penerangan pantas:

    Rimba Aonai,Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian

Kandungan artikel

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Selepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi, apa prinsip platform angkat alium alium? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

Rimba AonaiSamar beberapa parameter dan periksa dengan hati-hati sama ada parameter teknikal pada plat nama konsisten dengan parameter yang diberikan dalam kontrak parameter teknikal sebelumnya pembuat, untuk memastikan tiada kesilapan.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Dera Ismail KhanOrang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat,Rimba AonaiJembatan naik hidraulik bergerak, tali dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan


Rimba AonaiIndustrial rail type lifting platformOperasinya mudah dan boleh dirancang



Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Kaedah pemasangan: Tiada pemasangan lubang dasar (langsung ditetapkan pada tanah aras beton C, dengan tebal beton tidak kurang dari mm)

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

Pengurusan ekonomiApabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari


Rimba AonaiIndustrial rail type lifting platformOperasinya mudah dan boleh dirancang



Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Harga yang adilCheck and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

Platform mengangkat garpu gunting tetap adalah platform mengangkat hidraulik khusus yang digunakan untuk mengangkut barang antara lantai bangunan. Ia terutama digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza, kapasitas pembawa muatan yang besar, pembangkit stabil, dan pemasangan dan penyelenggaran mudah. Ia adalah peralatan ekonomi dan praktik ideal untuk pembawa barang antara lantai rendah sebagai alternatif untuk lif.

Banyak kali selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai,Rimba AonaiPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, pelabuhan dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Rimba AonaiSemak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?


TlahuacMaklumat produk lain
  • PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

    Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

  • SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

    SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

  • GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

    GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

  • GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

    GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

  • KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

    KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

  • segera:Peringatan: Maklumat Rimba AonaiIndustrial rail type lifting platformOperasinya mudah dan boleh dirancang memberi anda Rimba AonaiIndustrial rail type lifting platformOperasinya mudah dan boleh dirancang oleh syarikat kami, perkhidmatan Rimba AonaiIndustrial rail type lifting platformOperasinya mudah dan boleh dirancang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Rimba AonaiIndustrial rail type lifting platformOperasinya mudah dan boleh dirancang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Rimba AonaiIndustrial rail type lifting platformOperasinya mudah dan boleh dirancang. Rimba AonaiIndustrial rail type lifting platformOperasinya mudah dan boleh dirancang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Rimba AonaiIndustrial rail type lifting platformOperasinya mudah dan boleh dirancang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!