SakhipurSuhu pengubah jenis keringDaya saing komprehensif syarikat adalah kuat

  • masa pelepasan:2024-04-27 12:52:30
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:499
  • Penerangan pantas:

    Sakhipur,Dry type transformer factoryKebocoran minyak benang luaran bolt atau paipSakhipurPengubah kuasa tidak penting untuk stes

Kandungan artikel

Dry type transformer factory

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

SakhipurPengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

MazatenangoKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?


SakhipurSuhu pengubah jenis keringDaya saing komprehensif syarikat adalah kuat



Pengubah kuasa

Ia dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.

Lepaskan skru inti

Pengurusan kualiti JumlahApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.


SakhipurSuhu pengubah jenis keringDaya saing komprehensif syarikat adalah kuat



Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

sarankanSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi,SakhipurPembuat pengubah jenis kering 630, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama) dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

SakhipurImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali,SakhipurBerapa banyak pengubah kotak, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

TlahuacMaklumat produk lain
  • OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

    OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

  • Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

    Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

  • MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

    MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

  • MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

    MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

  • MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

    MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

  • BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

    BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

  • NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

    NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

  • segera:Peringatan: Maklumat SakhipurSuhu pengubah jenis keringDaya saing komprehensif syarikat adalah kuat memberi anda SakhipurSuhu pengubah jenis keringDaya saing komprehensif syarikat adalah kuat oleh syarikat kami, perkhidmatan SakhipurSuhu pengubah jenis keringDaya saing komprehensif syarikat adalah kuat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SakhipurSuhu pengubah jenis keringDaya saing komprehensif syarikat adalah kuat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SakhipurSuhu pengubah jenis keringDaya saing komprehensif syarikat adalah kuat. SakhipurSuhu pengubah jenis keringDaya saing komprehensif syarikat adalah kuat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SakhipurSuhu pengubah jenis keringDaya saing komprehensif syarikat adalah kuat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!